Gratis verzending vanaf € 40,- binnen Nederland en Belgie  

Leveringsvoorwaarden

Ons bedrijf is een volwaardige winkel met een showroom en groot assortiment. Naast dat u altijd welkom bent bij ons (graag op afspraak), kunt u natuurlijk ook gebruiken maken van de online mogelijkheden tot bestellen. Uw bestelling wordt na ontvangst van betaling via de bezorgdienst GLS of PostNL naar u verzonden. Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW, met uitzondering van occasions die onder de zogeheten “margeregeling” kunnen vallen.

Alle genoemde prijzen en aanbiedingen zijn onder voorbehoud van typefouten

Transport
Wij versturen alle pakketten meestal dezelfde dag en accepteren de verantwoordelijkheid tijdens het transport van onze locatie naar U toe. De verantwoordelijkheid wordt overgedragen op het moment dat u het pakket ontvangt. Zendingen naar ons toe zijn op verantwoordelijkheid van de verzender totdat wij het hebben ontvangen.

Foutieve levering
Wanneer een product niet conform de specificaties is vermeld op onze website kunt u het te allen tijde binnen 14 dagen retour sturen naar ons en krijgt u een alternatief product of uw geld terug. (Voor tweedehands producten geldt een retourtermijn van 7 dagen). Met uitzondering van softwarepakketten. Software kan nimmer worden geretourneerd.

Alle genoemde prijzen en teksten bij artikelen kunnen tikfouten bevatten. Dus alle genoemde prijzen en aanbiedingen zijn onder voorbehoud van type fouten. Ook is het mogelijk dat specificaties soms iets afwijken. We doen ons best, maar wij zijn ook maar mensen. U dient dus zelf bij de fabrikant te controleren of de door ons vermelde specificaties exact kloppen. Bij de door ons gemaakte fouten kunnen geen rechten worden ontleend. Software kan nimmer worden geretourneerd. Dit geldt ook voor software gerelateerde produkten waarbij hardware gekoppeld zit aan bijgeleverde software.

Annuleren
U kunt uw bestelling kosteloos annuleren zolang deze nog niet door ons verzonden is.
Wanneer de bestelling al verzonden is kunt u de procedure voor ‘Retourneren’ (zie hieronder) volgen.
Wanneer u een rembourszending weigert zullen wij een rekening sturen voor de door ons gemaakte kosten.

Als u een bestelling heeft geplaatst van een occasion artikel en deze niet betaalt binnen 3 dagen wordt de order door ons automatisch geannuleerd. Indien het betreffende artikel dan nog beschikbaar is kunt u de order uiteraard opnieuw plaatsen. Indien u een aanbetaling heeft gedaan voor een occasion artikel zullen wij deze 7 dagen voor u reserveren. Tenzij anders overeengekomen wordt de reservering geannuleerd indien het restantbedrag dan nog niet is betaald.

Als u een artikel via onze website heeft besteld en wij kunnen geen redelijke levertijd garanderen, dan wordt de bestelling door ons automatisch geannuleerd. Het aankoopbedrag wordt dan direct teruggestort.

Als u een artikel via onze website heeft besteld welke de status GERESERVEERD of VERKOCHT heeft, wordt deze order door ons automatisch geannuleerd. Het aankoopbedrag wordt dan direct teruggestort.

Retourneren

Voor artikelen besteld via onze site en die u laat thuisbezorgen geldt het volgende: Wanneer u, om welke reden dan ook, de producten niet wilt hebben dan kunt u deze binnen viertien dagen aan ons retour sturen, mits het artikel onbeschadigd in originele verpakking inclusief alle bijbehorende accessoires wordt geretourneerd.  (Voor tweedehands producten geldt een retourtermijn van 7 dagen). U dient wel vooraf hier via email melding van te maken. Dit in verband met het juiste retouradres.

Software kan nimmer worden geretourneerd. Dit geldt ook voor software gerelateerde produkten waarbij hardware gekoppeld zit aan bijgeleverde software.

Artikelen die zijn aangeschaft op basis van een inruil transactie kunnen niet worden geretourneerd. In dat geval zullen wij proberen een passende oplossing te vinden.

Speciale bestelde onderdelen zoals losse voedingen, losse toetsen, displays en andere onderdelen kunnen ook niet worden geretourneerd. Na bestelling van deze onderdelen kunnen deze ook niet worden geannuleerd, zelfs als de onderdelen nog niet zijn geleverd.

De kosten voor retour zenden moet u zelf betalen. Zodra wij de producten retour hebben ontvangen en grondig hebben gecontroleerd storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Er zijn artikelen die alleen 14 dagen bedenktijd hebben als de handelings en verzendkosten zijn gerekend. Dit wordt expliciet bij bepaalde artikelen aangegeven. Voor meer info klik hier

Artikelen die u aankoopt bij ons ter plekke in de showroom of afhaalt bij onze afdeling logistiek zijn niet zonder meer te retourneren.. Wanneer u de artikelen niet wilt behouden, kunt u ons binnen 7 dagen verzoeken om deze retourneren. Afhankelijk van het product is het dan wellicht mogelijk dat u een tegoedbon ontvangt ter waarde van de producten die u in onze showroom of afdeling logistiek heeft aangekocht. Dit zelfde geldt als u de bestelling laat ophalen door derden zoals een vervoersbedrijf.

Occasion of b-stock artikelen die u bij ons in de showroom afhaalt kunnen niet worden geretourneerd. U heeft namelijk de mogelijkheid om deze in onze showroom uitgebreid te proberen.

Producten die na opening niet terug kunnen worden genomen om hygiënische of gezondheidsrisico’s kunnen niet worden geretourneerd zoals in ear systemen. Ook koptelefoons en microfoons kunnen vanwege hygiënische en gezondheidsrisico’s vanwege o.a. covid-19 niet worden geretourneerd. Handy recorders voorzien van microfoons of opzetmicrofoons kunnen ook niet worden geretourneerd vanwege hygiënische en gezondheidsrisico’s.

De wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt niet als u als ondernemer iets bij ons koopt.  De wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt niet bij verkoop van goederen en diensten tussen bedrijven. We proberen wel een passende oplossing te vinden indien mogelijk, bijvoorbeeld door middel van een tegoed of een verrekening indien het product niet bevalt. De wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt ook niet voor aankopen door stichtingen en verenigingen.

Bezorgen
De producten die u heeft besteld worden via onze vervoerder afgeleverd op het adres dat u heeft opgegeven. Hierbij gelden de leveringsmomenten van onze vervoerder. Dit betekent dat bestellingen overdag afgeleverd worden. Bent u niet thuis, dan zult u een formulier in de brievenbus vinden met daarop de volgende afleverdatum. Wanneer u ook op dat moment niet thuis aanwezig bent, dan kan de bestelling bij het dichtstbijzijnde postkantoor of GLS-pakketshop worden opgehaald.

Garantie-afhandeling
Wanneer u een defect product heeft dient u deze bij ons aan te melden per e-mail op bestel@studiodedijk.nl. Na aanmelding ontvangt u van ons een RMA nummer.

Na ontvangst van uw RMA zullen wij het product testen en binnen 5 werkdagen u uitsluitsel geven over de verdere afhandeling. In de meeste gevallen word het product binnen 10 werkdagen vervangen of gerepareerd.

Garantieperiode
Wij geven standaard op alle nieuwe producten 2 jaar garantie.  Op supplies geven wij een beperkte garantie periode van drie maanden. Op tweedehands goederen geven wij standaard drie maanden garantie, tenzij uitdrukkelijk anders is vermeld.

Garantievoorwaarden
Voor bijna alle producten geldt dat alleen garantie word gegeven door de fabrikanten en ook indirect door ons wanneer het product in originele verpakking retour komt. In alle gevallen dient bij een RMA het product goed verpakt te zijn. Zonder degelijke verpakking wordt een RMA niet behandeld en vervalt de garantie.

Levertijd
In (bijna) alle gevallen worden onze producten binnen 1 à 2 werkdagen bij u aangeboden, indien u tijdig heeft besteld. U kunt via het verzendschema zien wanneer uw bestelling wordt verzonden.

Voor het verzendschema ga naar https://dedijkmusicstore.nl/verzendschema/

Mocht deze levertijd niet haalbaar zijn, dan zullen wij u hiervan tijdig op de hoogte stellen. Mocht de levertermijn van maximaal 5 werkdagen niet haalbaar zijn dan bent u gerecht zonder extra kosten uw order te annuleren.

Privacy voorwaarden

Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Deze wetgeving borgt de bescherming van persoonlijke gegevens voor alle Europese burgers. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn bewaren wij je gegevens die je hebt opgegeven tijdens een bestelling via onze website of als je je hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief. Hieronder leggen we uit welke dit zijn, hoe we deze gebruiken en waarom. Wij vinden privacy belangrijk en gaan zorgvuldig met je gegevens om.

Studio de Dijk bv verwerkt en bewaart de volgende gegevens (indien je deze hebt opgegeven via onze website, via email, telefonisch of bij ons terplekke  in de showroom):

Naam
Adresgegevens
Telefoonnummer
E-mailadres
Transactiegegevens
KVK gegevens
Communicatiehistorie

Wij gebruiken deze gegevens om:

Je producten en diensten te kunnen leveren.
Je support te kunnen verlenen.
Je te kunnen bellen of te mailen als dat nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren.
Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten.
Je hebt het recht deze gegevens in te zien, te corrigeren of te laten verwijderen. Neem hiervoor contact op met studiodedijk@gmail.com .

Het opgegeven emailadres bij een bestelling wordt niet automatisch gebruikt voor het verzenden van de nieuwsbrief. Als je de nieuwsbrief wilt ontvangen kun je je aanmelden via onderstaande link.

https://dedijkmusicstore.nl/nieuwsbrief/

Onze systemen zijn voorzien van virusscanners en wij beheren je gegevens/data met de grootste zorgvuldigheid. M.a.w. je gegevens/data staan bij ons op een beveiligde plek op onze servers en zijn alleen voor geautoriseerde personen toegankelijk.

Het aanbod

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:

de prijs inclusief belastingen;

de eventuele kosten van aflevering;

de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;

het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;

de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;

de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;

de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;

of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;

de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;

de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;

de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen;

de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.

X